Pazartesi Sendromunun Temel Atma Töreni

Dün yatmadan önce aramızda geçen diyalog;

-Anne, bu gün ne?
-Perşembe oğlum
-Hayır, bu gün maandag (pazartesi demek istiyor)
-Yok değil yavrum
Üzerimdeki kırmızı t-shirt'ü gösterir
-Maandag bu!
-??!!??
-Maandag bu, yani kırmızı

Bir kaç saniye sonra;Triiiink! Jeton düşer. Okulda her güne farklı bir renk verildiğini doğum günü kutlamasında görmüş hatta burada da anlatmıştım. Bütün günlerin renklerini hatırlamıyorum ama pazartesinin kırmızı olmasını çok manidar bulduğum için aklımda kalmış. Pazartesi sendromunun temelleri 2,5 yaşında atılmaya başlanıyor, çocuklar hayata hazırlanıyor. Yaşasıın!! :)



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

5 Response to "Pazartesi Sendromunun Temel Atma Töreni"

  1. İkizBebek 23 Mart 2012 08:43
    Herşeyi kalıplaştırıyorlar.
  2. nil 23 Mart 2012 14:19
    Bu poza bayıldım bayıldım,canım benim...Maşallah
  3. Sevgi 24 Mart 2012 08:12
    e çocuk büyüyünceye kadar anca alışır..
  4. Güneş 6 Nisan 2012 19:41
    Canım benim ya çok tatlı maşallah.. :)
  5. want more fashion 9 Nisan 2012 21:38
    su an almanyada paskalya tatili yarin tekrar calismaya baslicam o yüzden pazartesi sendromunu ben gercekten bir pazartesinde yasiyorum =D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...