Playmais - Tavsiye


Öndeki benim arkadaki Demir'in eseri. Ne kadar yaygın olduğunu bilmemekle beraber Türkiye'de de olduğunu bildiğim burada almayanı dövdükleri Playmais ile yapıldılar. Biz çok sevdik, oynarken çok eğlendik. Sadece mısır, su ve gıda boyası ile üretiliyormuş. Islak süngere parçanın yapışmasını istediğiniz yüzeyini değdirerek parçaları birbirine tutturuyorsunuz. Hafif nemlenmesi bile yapışması için yeterli yani çocuğum yapamayıp sinire keser mi diye düşünmenize gerek yok :) Ne reklam yaptım, ne reklam!

Ama biz gerçekten severek oynadık. Belki sizin de hoşunuza gidebilir diye düşündüm. Üstelik -oradaki fiyatlarını bilmiyorum ama- 1,5 euroya denemek için aldığım küçük bir kutu bizi uzun süre oyaladı. Kısacası tavsiye edilir!

Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

2 Response to "Playmais - Tavsiye"

  1. firarperest 20 Mart 2012 12:40
    Geçen yaz ELC'de görüp hemencik almıştık. oğlum bayılarak oynadı arkadaşlarıyla.
  2. Adsız 20 Mart 2012 20:41
    Cocugum sinire keser mi diye ben dusunurdum kesin, madem kesmez diyosun biz de deneyelim oyleyse :)
    Yesim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...