Blog Aleminin En Bayat Postu - LOST


Başlarda kulak asmamıştım. Sonraları hararetli tartışmalar dikkatimi çektiğinde ise iş çokluğundan ve stresinden kurtulmak için çocuk yapmayı düşünecek kadar yoğun ve şuursuzdum. Bu formülü düşündüğüme göre başka ne olabilir ki! Bu yüzden ortalığı kasıp kavuran LOST'u bir türlü izleyememiştim. Ama, ama, ama... Sağlık problemlerim yüzünden cebren ve hile ile 5 aylık hamileyken 2008 Haziran'ında doğum iznine ayrıldığımda 4 sezonunu birden yata yuvarlana izledim. Ne günlerdi! Kıymetini bilemedim. Gün boyu yatmak, yuvarlanmak ve dizi izlemek için maaş alıyordum resmen! Günde 10 bölüm izlediğim, gerçeklikten koptuğumu hissettiğim anlar olmuştu. Ne kadar koptuysam artık oğlum benzerse diye olabildiğince Sawyer'a bakmaya çalışıyordum. Gerçi 7 aylık 10 kilo olunca acaba Hurley'e mi benzedi diye şüphelenmiştim ama neyse bir Josh Holloway olmasa da sonradan toparladı.


Ardından 5.sezonun başlangıcı doğuma denk gelince kendim "LOST" oldum ve LOST hikayemde orada takıldı. Ama hiç unutmadım. "Çok geçti, artık kaldı" demedim. Hep "kendimi toparlayayım izleyeceğim" dedim. Bu arada yapımcılar benim toparlama mı bekler mi hiç 6. sezon da bitti. Sonu beğenilmedi, çok eleştirildi. Finalin üstünden de iki sene geçti. Bende hala bir tık yokken bir pazar gecesi içimde inanılmaz bir dizi izleme isteği baş gösterince 5.sezondan bir başladım. Başlayış o başlayış. Bitti! Yine bir nefeste... Aradan gecen yaklaşık 4 seneye rağmen ilk 4 sezondan hiç bir şey unutmadığımı görerek. Bir de hamilelik IQ'yu düşürür derler! 

Bunca yıldan sonra final ile ilgili tartışmaya girecek değilim. Mitolojik, dini sembollerle dolu dizinin benim içinde hayata dönme gibi bir sembolü vardı. Sonuçta doğumdan sonra "Kendime geleyim izleyeceğim, bitireceğim" demiştim. "Yuh be kadın 3,5 yılda anca mı kendine geldin!" derseniz belki de hala gelmedim ve hiç gelmeyeceğim. Sadece beklemekten vazgeçmenin sembolü olur bu benim için. Ha ne dersiniz?

Final sahnesinde babasının Jack'e söylediği gibi; Rememer, let go, move on...

Nostalji yapmak isteyene finalde  Jack ve Christian Shephard konuşması;
Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

5 Response to "Blog Aleminin En Bayat Postu - LOST"

  1. Gulcin 8 Mayıs 2012 12:41
    bak simdi pazar gunleri bir cirpida kahvalti edip basina gecislerimiz, bu son diye basladigimiz bolumun sonunda yaa ama cok heyecanli bitti bir tane daha son diye kendimizi kandirislarimiz aklima geldi :)
    guzeldi. hele ilk 3 sezon superdi! sonrasi biraz raydan cikmis olsa da bence de cok guzeldi :)
  2. Enoch Baris Opoka 8 Mayıs 2012 13:41
    Lost yüzünden hastanelik oldum. Bu son bölüm izleyip yatarım diyerek suyunu çıkarmıştım. Ben de son bölümünu hamileyken izledim cok büyük hayal kırıklığına uğradım ama ilk 3 sezon icin degerdi hastalanmaya :) oysa yıllarca izlemeye değmez demislerdi son bölüm icin ben de tutmuştum kendimi kafamda cok güzel bir yerdeydi lost şimdi düşündüm de sinirlendim :)
  3. Hülya Cinsçiçekçi 8 Mayıs 2012 21:24
    offf sawyer dedin beni benden aldın.
    olsa da yesek :)
  4. chfashiontrend 9 Mayıs 2012 16:32
    evet ben de başladım ama sonunu getiremedim..
    bloğuma beklerim tatlım...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com
  5. aileBiz 15 Mayıs 2012 23:16
    Daha bayatlarda var!! :)
    Bende ilk hamileliğimin ilk dönemlerinde (2009) izledim izledimm ama halen finali izlemedim! Şimdilerde ikinci bebeğimi kucağıma almak üzereyim ve hala içimde bir umut var sonunu getireceğime dair! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...