Karadenizli Müteahhit

Okul dönüşü Demir legoları ile oynuyor. 

Resimde gördüğünüz esere tek bir tuğla katkım yoktur.  Hatta paralelde kendi eserimle uğraşırken "ikinci çatı parçasını koyamazsın, yer yok" diyerek işine taş koymaya bile çalıştım ama olmadı, içindeki Karadenizli müteahhiti durduramadım. Yandaki çıkmayı yaparak ikinci çatı parçasını da illa ki oraya kondurdu. Uydurukçu bir de "bu merdiven" diyor sanki bilinçli yapmış, önceden planlamış gibi...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

7 Response to "Karadenizli Müteahhit"

  1. Duygu Meriç 10 Mayıs 2012 19:21
    Bence gayette yaratıcı olmuş. Biz kısıtlı hayal gücümüzle düşünemiyosak çocukların suçu ne alla allaa :) Ayrıca hep söylüyorum Demir bu konularda müthiş.
  2. Tarkanın Annesi 11 Mayıs 2012 11:19
    Hah işte kolaysa sen de yapta görelim annesi:)
  3. Adsız 11 Mayıs 2012 22:21
    Wauuw super olmus :)
    Yesim
  4. Yemekheyecani (Emel) 6 Haziran 2012 15:48
    Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...
  5. Follow_me 7 Haziran 2012 16:43
    küçükken benimde vardı logolarım:) Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
  6. Annelik Hayatım 25 Haziran 2012 17:08
    mütahit süper inşaa etmiş...Ağoğluna bin basar :)
  7. ** ZEL ** 27 Haziran 2012 15:05
    Helal olsun vallahi:)
    Çok da güzel gözüküyor.
    Yolu açık olsun inşAllah:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...