Nereye Varacak Bunun Sonu?

Aşağıda Demir'in dergide gördüğü araba markalarını motor, direksiyon ve tekerlek diye ayrırak saydığı video Kasım ayında çekilmişti. Başka bir sosyal medyada paylaştığımda bir hevestir geçer dediğim araba merakının her geçen gün arttığını, sonun ne olacağını merak ettiğimi yazmıştım.


Bu gün geldiğimiz nokta. "Monster Truck" lar! Youtube'da monster truck videoları aranıyor. Evde normal arabalar üzerinden monster truck atlaması için engel yapılmak üzere kullanılıyor. Oyun sitelerinde Monster Truck oyunları oynanıyor. Geçen gün oyuncakçıya "korsan monster truck istiyorum" diye girdi. Arandı tarandı. "İşte korsan monster truck!" nidaları ile aşağıdakini aldı. 


Bunun nesi "korsan" diye merak ederseniz -çünkü ben ettim- üstündeki kuru kafaymış bunu korsan yapan! Bana sorarsanız pek çirkin bir şey. Şimdi ki hedefi köpek monster truck almak. Onun türküsünü çağırıp duruyor günlerdir. O da bu;


Cars arabalarına merak salmıştı eskiden. Onlar iyiydi, sevimliydi en azından. Bunların üstü kuru kafalar, alevler, dişler. Kısacası vahşi ve şiddet dolu şeyler. Bildiğim kadarı ile bunların çizgi filmi falan yok varsa da henüz izlemedi. Sanırım kendisinin meşhur youtube sörfleri sırasında keşfedildiler. Zaten youtube'da en fazla üç aşamada arabalara ya da gezegenlere ulaştığı için bulması çok zor olmamıştır. 

Durumumuz bu ve ben geçen 9 ayda hala şu sorunun cevabını bilmiyorum ve merak ediyorum; 

"Nereye varacak bu merakın sonu?"

............................................................................................................................................................
Yaz okulu ile ilgili haber ederim demiştim. Aşağıdaki resim özetliyor her şeyi.  Her gün leş gibi bir çocuk alıyorum. Yorgun, pis ama mutlu...



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

1 Response to "Nereye Varacak Bunun Sonu?"

  1. Stelliger 9 Temmuz 2012 23:48
    Ben de hala Cars arabalarından değişik gördüğümde alıyorum... Bizimki geçmiş bile onlardan demek :)Ama çaresi yok, gelince onlardan bulacak bir kaç adet:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...