Saftirik Surat ve Sıradışılık Üzerine

Bazen sokaklarda marjinal tipli gençleri gördüğümde bizimkinin nasıl bir genç olacağını ve bizi nelerin beklediğini düşünmeden edemem. Bizim oğlandan gördüklerim gibi bir tip çıkar mı yoksa tam aksi muhallebi kıvamında iyi aile çocuğu mu olur diye merak ederim. Sonra saftirik suratına bakıp "Yok beeee bu bir uç olacaksa eğer olsa olsa muhallebi çocuğu olur" der ne rasta'yı, ne piercing'i, ne de sıvama dövmeyi oğlumda hayal edemem. 


Masum, melek yüzlü bir kız çocuğu. Aynı bizimki gibi saftrik... Annnesi ben olsaydım ileride aşağıdaki tablonun gerçekleşeceğini düşünmem imkansız.


Çok şey konuşuldu arkasından; acımasız sektör, aşırı duygusallık, fazla yetenek, yanlış aşk... Hiçbirini tartışmak ya da masum bebekten nasıl da trajik bir son çıktı diye göstermek değil niyetim. Bir sürü dış etken vardır ama ben sıradışılığın bazı insanın ruhunda olduğunu düşünüyorum. Kötü bir şey de değil bana sorarsanız. Hatta iyi, çok iyi bir şey. Sıradanlarla dolu olsa dünya çok sıkıcı bir yer olurdu. Böyle bir şarkı olmazdı mesela;


Çıkarımlar yapacak bir konumda olmasam da kişisel yorumum; bu dış etkenler kişiyi sıradışı yapmıyor sadece ruhunda sıradışılık olan kişinin hayatta biz "sıradan" insanlara göre ne kadar başarılı olacağını belirliyor.

Eeee derseniz....

Amy Winehouse'un ölüm yıl dönümünde tam da bir anneye yakışacak şekilde ben bunları düşündüm. Eminim sanatçısı, doktoru, psikologu aynı tablodan bambaşka şeyler görüp, hissedecektir. İşte böyle...


Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Saftirik Surat ve Sıradışılık Üzerine"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...