Diyalog, Monolog, log, log...

Bu sene uzuuun bir Türkiye seyahati yaptık.  Bu yüzden de dönünce toparlanmak, alışmak -özellikle havalara- ve rutine dönmek biraz zamanımızı aldı. Ama artık herşey yoluna girdi sayılır. O zaman blogu da ihmal etmeyi bırakmak lazım değil mi?


Eğlenceli diyaloglardan başlayayım diyorum;

D: Senin küçükken memelerin böyle miydi?
E: Hayır oğlum. Çocukların memeleri böyle olmaz
D: O zaman benim de büyünce memelerim büyüyecek mi?
E: Hayır. Sen erkek çocuksun sadece kız çocukların büyüdüklerinde memeleri büyür.
D: ( Gözlerinde bir parlama!) O zamaaaan X'in büyüyünce memeleri büyüyeceeeeeeek!

X, tahmin edersiniz ki bir kız

------------------------------------------------------------------------------

Aslında bu bir monolog. Tramvayda bünyesi coğrafi harita görmeye alışık Demir Antwerp'in siyasi haritasında sarı, yeşil ve moru görünce sorar. 

D: Anne sarıda kumlar, yeşilde çimenler, morda ne var? PatlAcanlar var değil mi anne? Evet , evet patlAcanlar vaaaaar....
E: Eeee hmm  höööm 

Bazen çok gerçekçi sıkıcı bir anne mi olsam yoksa hiç ellemesem de dağınık mı kalsa, nasıl olsa zamanı gelince toparlar diye mi düşünsem karar veremiyorum. 

-------------------------------------------------------------------------------

Uzun bir süredir hayal aleminde yaşıyor. Beni bile inandıracak az kaldı.

Tramvay biraz gecikince ben de okula geciktim. Etüd salonuna almışlar bunu. Eğlenceli gelmiş olsa gerek ki...

D: Anne benim işim daha bitmedi. Sen git.
A: Nasıl geleceksin işin bitince.
D: Yeşil arabam var ya benim. Okulun bahçesine park ettim. Onunla gelirim. Sen merak etme
A: ?!?!?

Arada "ben size gelmeyeceğim kendi evime gideceğim" gibi şeyler de diyor. Bizim ki henüz 4 yaşını doldurmadı ama arabası  -hem de yeşil- var ve ayrı evde yaşıyor!

Hayal aleminden bir örnek daha;

Türkiye'deyken kulaklarını kontrol için doktora gittik. Herhangi bir sorun yok ama....

Doktor: Neyin var Demir?
Demir: Kulağım ağrıyor
Evrim: ?!?
Doktor: Hangi kulağın?
Demir: (Sol kulağını gösterir) Bu
Evrim: ?!?!
Doktor: Ne oldu
Demir: Asansörden düştüm (acıklı sesle)
Evrim:?!?
Doktor: Hmmmm  (durumu hafiften çakozlar)
Demir: Bir de yeşil arabadan (taktı alacak yeşil bir araba:) ) düştüm. Kulağımı kapıya çarptım. (daha da acıklı bir sesle)
Evrim: ?!?!

Doktor'a gitmeden önce İyicüceler'e uğramıştık. Kapıda yeşil bir araba görmüş ve Zeynep'e o arabanın onun olup olmadığını sormuştu. Ve doktora asansörle çıktık. İşte böyle son aklında kalanlar ile sıkıyor devamlı. Hem de hiç duraksamadan...



Benim de bunu paylaşmam gerek dersen :) Paylaş

0 Response to "Diyalog, Monolog, log, log..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...